Bezorgen
Meest gestelde vragen
We begrijpen dat je wilt weten wanneer je order geleverd wordt. Als we deze versturen krijg je per e-mail de track en trace. Mocht je die niet hebben gehad dan kun je ook hier klikken voor de status van je order.
We begrijpen dat je wilt weten wanneer je order geleverd wordt. Als we deze versturen krijg je per e-mail de track en trace. Mocht je die niet hebben gehad dan kun je ook hier klikken voor de status van je order.
Dat is vervelend maar komt helaas wel eens voor. Geen zorgen, we losse dit netjes met je op.
Het verschilt soms per aanbieder hoe en waar je je product als retour dient aan te melden. Op deze pagina lees je hoe dit in zijn werk gaat.
Bestel je je pakket op werkdagen voor 16:00 besteld dan leveren wij in de meeste gevallen het pakket de volgende dag bij je thuis (zondagen uitgezonderd). In sommige gevallen kan het wat langer duren, denk bijvoorbeeld aan feestdagen.
Het kan zijn dat we je bestelling in meerdere pakketten aan je leveren. Je ontvangt per pakket een track en trace nummer. Heb je je bestelling na een paar dagen na verzending nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Controleer als eerste je track en trace. Als je niet thuis was wordt je pakket meestal bij een ophaalpunt afgeleverd. Kom je er niet uit? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Als je op werkdagen voor 23:00 besteld dan kun je er vanuit gaan dat je bestelling de volgende dag bij je thuis wordt bezorgd. Verzending vanaf €75 euro is gratis. Alles onder dit bedrag kost €6,99 in Nederland en €6,99 in Belgie.
Op moment dat je niet tevreden bent met je product dan kun je deze aan ons retourneren. Dit kan met elke gewenste vervoerder. De kosten hiervoor zijn voor je eigen rekening. Op moment dat je product defect is (geleverd) betalen wij de verzendkosten. Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij verzorgen dan een retourlabel.
