- All
- Bestellen
- Betalen
- Bezorgen
- Retourneren
- Garantie
- Handleidingen
- Reserve onderdelen
- FlinQ app
- Product registratie
- Tweedekans
- Cloud Storage
Klik hier om de actuele status van uw order in te zien. Wanneer deze wordt verzonden ontvangt u tevens de track en trace per e-mail.
Klik hier om de actuele status van uw order in te zien. Wanneer deze wordt verzonden ontvangt u tevens de track en trace per e-mail.
Als je je afleveradres wilt aanpassen dan kan dat alleen op moment dat deze ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. In de DHL app kun je ook het afleveradres aanpassen, echter ligt dat wel aan hoever het pakket zich al in het bezorgproces bevind.
Dit kun je doen door ons te mailen op info@flinqproducts.nl of door onze klantenservice te bellen of appen. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je hem weigeren bij de post bezorger. Je kunt hem ook aannemen en hem vervolgens zelf terugsturen.
Plaats je product in de winkelmand en klik op de grote groene knop “Veilig afrekenen”. Geef je gegevens op of login met je bestaande account. Klik vervolgens op je gewenste betaalmethode. Dat kan bijvoorbeeld met iDeal, Creditcard of via Klarna.