Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Mijn product is beschadigd geleverd, wat nu?

Dat is vervelend maar komt helaas wel eens voor. Geen zorgen, we losse dit netjes met je op.

Wanneer je product beschadigd is hoef je deze niet voor retour aan te melden. Je neemt snel contact met ons op per email via info@flinqproducts.nl of whatsapp. Vermeld daarbij duidelijk je naam, ordernummer, e-mailadres en foto’s van de schade. Een medewerker neemt daarna contact met je op en handelt dit netjes met je af.

Ik wil mijn product retourneren, hoe werkt dit?

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren of omruilen. Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van je product. Indien je een artikel hebt ontvangen dat gebreken vertoont, doe dan geen moeite om het terug te sturen, maar neem alsjeblieft eerst contact op met de klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen!

Uitzonderingen op retourneren
Je kunt het product binnen 14 dagen retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet volledig crediteren:

– Artikelen die beschadigd zijn geleverd, neem daarvoor contact op met onze klantenservice via info@flinqproducts.nl of via whatsapp
– Artikelen die langer dan 14 dagen geleden geleverd zijn
– Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn
– Artikelen waarvan verpakking ontbreekt of beschadigd is. Voor het beoordelen van het product is de verpakking verwijderen niet nodig

Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen of het artikel kan nagaan. Je mag het product bekijken en beoordelen net zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt.

Van ieder ontvangen retour-artikel maken wij een foto in het magazijn om de staat van de geretourneerde artikelen te beoordelen.

Is het artikel toch gebruikt of uit de verpakking gehaald? We bekijken de staat van je product en bepalen dan de waardevermindering.

Retourkosten
De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed.

Aanmelden retourzending
1. Klik op de onderstaande knop. Meld je aan met jouw ordernummer en e-mailadres. Heb je je pakket bij een andere aanbieder besteld gebruik dan dit ordernummer.
2. Doorloop alle stappen;
3. Geef je pakketje af bij het gekozen postkantoor;
4. Wij zullen het bedrag uiterlijk binnen 10 werkdagen na aanmelding van herroeping terugstorten.

Let op: heb je je bestelling voor april 2024 gekocht? Dan kan retourneren niet via dit portaal. Neem even contact met ons op via info@flinqproducts.nl.

Repareren jullie ook producten?

Nee wij repareren helaas geen producten. Is je product stuk neem dan contact met ons om. In sommige gevallen hebben wij wel reserve onderdelen op voorraad en kunnen we deze aan je versturen.

Hoelang garantie krijg ik op een FlinQ product?

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar wettelijke garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan.