Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Order status inzien?
Wil je direct de status van je order inzien? Dat kan, afhankelijk van waar de order geplaatst is, via Ă©Ă©n van onderstaande links:
Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.
Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Heb je je order besteld via Praxis, Brico of Blokker?
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.
Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Heb je je order besteld via Praxis, Brico of Blokker?
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.
- All
- Bestellen
- Betalen
- Bezorgen
- Retourneren
- Garantie
- Handleidingen
- Reserve onderdelen
- FlinQ app
- Product registratie
- Tweedekans
- Cloud Storage
- Klachten
Een klacht aanmelden
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@flinqproducts.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op: http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”