Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Wanneer ontvang ik mijn order?

Klik hier om de actuele status van uw order in te zien. Wanneer deze wordt verzonden ontvangt u tevens de track en trace per e-mail.

Wat is de status van mijn order?

Klik hier om de actuele status van uw order in te zien. Wanneer deze wordt verzonden ontvangt u tevens de track en trace per e-mail.

Mijn product is beschadigd geleverd, wat nu?

Dat is vervelend maar komt helaas wel eens voor. Geen zorgen, we losse dit netjes met je op.

Wanneer je product beschadigd is hoef je deze niet voor retour aan te melden. Je neemt snel contact met ons op per email via info@flinqproducts.nl of whatsapp. Vermeld daarbij duidelijk je naam, ordernummer, e-mailadres en foto’s van de schade. Een medewerker neemt daarna contact met je op en handelt dit netjes met je af.

Hoe snel verzenden jullie mijn bestelling?

Bestel je je pakket op werkdagen voor 16:00 besteld dan leveren wij in de meeste gevallen het pakket de volgende dag bij je thuis (zondagen uitgezonderd). In sommige gevallen kan het wat langer duren, denk bijvoorbeeld aan feestdagen.

Ik heb een deel of mijn volledige bestelling niet ontvangen

Het kan zijn dat we je bestelling in meerdere pakketten aan je leveren. Je ontvangt per pakket een track en trace nummer. Heb je je bestelling na een paar dagen na verzending nog niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb mijn pakket niet ontvangen?

Controleer als eerste je track en trace. Als je niet thuis was wordt je pakket meestal bij een ophaalpunt afgeleverd. Kom je er niet uit? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Hoe werkt de (gratis) bezorging?

Als je op werkdagen voor 16:00 besteld dan kun je er vanuit gaan dat je bestelling de volgende dag bij je thuis wordt bezorgd. Verzending vanaf €75 euro is gratis. Alles onder dit bedrag kost €4,95.

Moet ik betalen voor het terugsturen van mijn pakket?

Op moment dat je niet tevreden bent met je product dan kun je deze aan ons retourneren. Dit kan met elke gewenste vervoerder. De kosten hiervoor zijn voor je eigen rekening. Op moment dat je product defect is (geleverd) betalen wij de verzendkosten. Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij verzorgen dan een retourlabel.

Hans zegt:

We zijn goed geholpen bij het kiezen van een geschikte elektrische heater.

Sanne uit Almere heeft het volgende gekocht:

FlinQ Smart Indoor Breeze Fan

47 minuten geleden