Klantenservice

Heb je een vraag of opmerking? Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan onze klantenservice. Staat je vraag er niet tussen of kom je er niet helemaal uit? Neem dan contact met ons op. We helpen je graag.
Bevat een tweedekans product alle accessoires en toebehoren?

Ja, een tweedekans product is volledig compleet en bevat alle accessoires en toebehoren.

Wat is de staat van een tweedekans product?

Het artikel is volledig getest door een productexpert en functioneert volledig, het artikel kan uiterlijke schade bevatten. Denk hierbij aan kleine krasjes en / of deukjes.

Krijg ik garantie op een tweedekans product?

U ontvangt bij aankoop van een tweedekans product 1 maand garantie. Binnen dit termijn kunt u het product retourneren, de kosten voor het retour sturen van het pakket zijn voor eigen rekening.

Wat is een tweedekans product?

Alle tweedekansjes worden altijd goed gecontroleerd op functionaliteit en volledigheid. Op het moment dat wij het product hebben gecontroleerd en wij ervan overtuigd zijn dat het tweedekans artikel weer nieuw, als nieuw of in goede staat kunnen aanbieden, dan plaatsen wij het artikel op FlinQ Products.

Met het kopen van een tweedekans artikel ben je altijd verzekerd van een mooie korting. Dat is goed voor je portemonnee als voor ons milieu. Een tweedekansje bestellen werkt precies hetzelfde als een nieuw product bestellen. Simpel, slim, duurzaam!

Hans zegt:

We zijn goed geholpen bij het kiezen van een geschikte elektrische heater.

Pieter uit Sneek heeft het volgende gekocht:

FlinQ Slimme Paneel Verwarmer

42 minuten geleden