Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.
Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Heb je je order besteld via Praxis, Brico of Blokker?
Klik dan hier om uw order status in te zien.
Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.
- All
- Bestellen
- Betalen
- Bezorgen
- Retourneren
- Garantie
- Handleidingen
- Reserve onderdelen
- FlinQ app
- Product registratie
- Tweedekans
- Cloud Storage
- Klachten
Ja, een tweedekans product is volledig compleet en bevat alle accessoires en toebehoren.
Het artikel is volledig getest door een productexpert en functioneert volledig, het artikel kan uiterlijke schade bevatten. Denk hierbij aan kleine krasjes en / of deukjes.
U ontvangt bij aankoop van een tweedekans product 1 maand garantie. Binnen dit termijn kunt u het product retourneren, de kosten voor het retour sturen van het pakket zijn voor eigen rekening.
Alle tweedekansjes worden altijd goed gecontroleerd op functionaliteit en volledigheid. Op het moment dat wij het product hebben gecontroleerd en wij ervan overtuigd zijn dat het tweedekans artikel weer nieuw, als nieuw of in goede staat kunnen aanbieden, dan plaatsen wij het artikel op FlinQ Products.
Met het kopen van een tweedekans artikel ben je altijd verzekerd van een mooie korting. Dat is goed voor je portemonnee als voor ons milieu. Een tweedekansje bestellen werkt precies hetzelfde als een nieuw product bestellen. Simpel, slim, duurzaam!