Garantie
Meest gestelde vragen
Dat is vervelend maar komt helaas wel eens voor. Geen zorgen, we losse dit netjes met je op.
Wanneer je product beschadigd is hoef je deze niet voor retour aan te melden. Je neemt snel contact met ons op per email via info@flinqproducts.nl of whatsapp. Vermeld daarbij duidelijk je naam, ordernummer, e-mailadres en foto’s van de schade. Een medewerker neemt daarna contact met je op en handelt dit netjes met je af.
Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren of omruilen. Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van je product. Indien je een artikel hebt ontvangen dat gebreken vertoont, doe dan geen moeite om het terug te sturen, maar neem alsjeblieft eerst contact op met de klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen!
Hoe je een product retour stuurt is afhankelijk van de aanbieder of webshop waar je het product hebt gekocht. Klik hier om te kijken hoe het retourproces in jouw geval in zijn werk gaat.
Nee wij repareren helaas geen producten. Is je product stuk neem dan contact met ons om. In sommige gevallen hebben wij wel reserve onderdelen op voorraad en kunnen we deze aan je versturen.
Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar wettelijke garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan.
