Product Registreren

Product Registreren

Meest gestelde vragen

Hoe kan ik mijn product registreren?

Je kunt je product na aankoop registreren, je doet dit door hier te klikken.

Hoe werkt het extra jaar garantie?

Na registratie ontvang je een jaar extra garantie bovenop de eerste 2 jaar wettelijke garantie. De eerste 2 jaar garantie lopen via de verkopende partij. Mocht er onverhoopt iets aan je product stuk gaan of niet meer goed werken neem dan altijd eerst contact op met de verkopende partij of webshop/winkel waar je je product hebt gekocht. Na de 2 jaar wettelijke garantie kun je bij FlinQ terecht voor het extra jaar garantie.

Het extra jaar garantie is altijd in combinatie met uw originele aankoopfactuur.

Waar vind ik de EAN of barcode?

De barcode is de 13-cijferige code onder de streepjescode op de doos van je product.

Je kunt hem ook hier online vinden, wel zo makkelijk!

Mijn vraag staat er niet tussen

Stuur een Whatsapp bericht
24/7 antwoord binnen 5-10 minuten

Stuur bericht
Stuur een e-mail
Op werkdagen antwoord binnen 24-32 uur

Stuur e-mail
Telefonisch contact
Op werkdagen tussen 13:00 - 15:00*

Contact opnemen
*Onze telefonische klantenservice is bereikbaar, maar de beschikbaarheid kan variรซren afhankelijk van de drukte op andere kanalen en de capaciteit van ons team. Tijdens piekmomenten of bij beperkte beschikbaarheid kan het voorkomen dat de telefonische klantenservice tijdelijk gesloten is.