Product Registreren
Meest gestelde vragen
Hoe kan ik mijn product registreren?
Je kunt je product na aankoop registreren, je doet dit door hier te klikken.
Hoe werkt het extra jaar garantie?
Na registratie ontvang je een jaar extra garantie bovenop de eerste 2 jaar wettelijke garantie. De eerste 2 jaar garantie lopen via de verkopende partij. Mocht er onverhoopt iets aan je product stuk gaan of niet meer goed werken neem dan altijd eerst contact op met de verkopende partij of webshop/winkel waar je je product hebt gekocht. Na de 2 jaar wettelijke garantie kun je bij FlinQ terecht voor het extra jaar garantie.
Het extra jaar garantie is altijd in combinatie met uw originele aankoopfactuur.
Waar vind ik de EAN of barcode?
De barcode is de 13-cijferige code onder de streepjescode op de doos van je product.
Je kunt hem ook hier online vinden, wel zo makkelijk!

Product registratie
Mijn vraag staat er niet tussen
Stuur een Whatsapp bericht
Stuur een e-mail
Telefonisch contact
*Onze telefonische klantenservice is bereikbaar, maar de beschikbaarheid kan variรซren afhankelijk van de drukte op andere kanalen en de capaciteit van ons team. Tijdens piekmomenten of bij beperkte beschikbaarheid kan het voorkomen dat de telefonische klantenservice tijdelijk gesloten is.