Amazon

Meest gestelde vragen

Ik wil mijn product retourneren, hoe werkt dit?

Het kan voorkomen dat je een product wilt retourneren of omruilen. Je hebt een bedenktermijn van 14 dagen na ontvangst van je product. Indien je een artikel hebt ontvangen dat gebreken vertoont, doe dan geen moeite om het terug te sturen, maar neem alsjeblieft eerst contact op met de klantenservice, zodat wij het voor je kunnen oplossen!

Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen.

Retourneren
– Binnen 14 dagen na aankoop: klik hier
– Na 14 dagen na aankoop: klik hier

Algemene informatie over het retourneren

Je kunt het product binnen 14 dagen retourneren. Wij kunnen in de volgende gevallen het aankoopbedrag niet (volledig) crediteren:

– Artikelen die beschadigd zijn geleverd, neem daarvoor contact op met onze klantenservice via info@flinqproducts.nl of via whatsapp
– Artikelen die langer dan 14 dagen geleden geleverd zijn

Indien je het materiaal van het product verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen of het artikel kan nagaan. Je mag het product bekijken en beoordelen net zoals je dat in een fysieke winkel zou doen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij dan niet kunnen controleren of het is gebruikt.

Van ieder ontvangen retour-artikel maken wij een foto in het magazijn om de staat van de geretourneerde artikelen te beoordelen.

Is het artikel toch gebruikt of uit de verpakking gehaald? We bekijken de staat van je product en bepalen dan de waardevermindering.

Retourkosten
De retourkosten zijn voor eigen rekening, deze worden niet door ons vergoed. Wanneer je product beschadigd is vergoeden wij de retourkosten wel, neem hiervoor eerst contact op met onze klantenservice via info@flinqproducts.nl of via whatsapp en meld het retour niet aan.

Termijnen
– Je hebt minimaal 14 dagen de tijd om een retour aan te melden
– Na aanmelding heb je nogmaals minimaal 14 dagen de tijd om het daadwerkelijk te retourneren.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?
– Als wij het artikel hebben ontvangen verwerken wij deze binnen 14 dagen en storten we het bedrag aan je terug op rekening waarmee is betaald.
– Indien je het product hebt gekocht bij een andere aanbieder dan vragen wij deze aanbieder het bedrag aan je terug te betalen.

Mijn product is beschadigd geleverd, wat nu?

Dat is vervelend maar komt helaas wel eens voor. Geen zorgen, we losse dit netjes met je op.

Wanneer je product beschadigd is hoef je deze niet voor retour aan te melden. Je neemt snel contact met ons op per email via info@flinqproducts.nl of whatsapp. Vermeld daarbij duidelijk je naam, ordernummer, e-mailadres en foto’s van de schade. Een medewerker neemt daarna contact met je op en handelt dit netjes met je af.

Hoelang garantie krijg ik op een FlinQ product?

Je krijgt op alle producten minimaal 2 jaar wettelijke garantie op fabricagefouten. Je product zou namelijk bij normaal gebruik de eerste 2 jaar niet stuk mogen gaan.

Mijn vraag staat er niet tussen

Stuur een Whatsapp bericht
24/7 antwoord binnen 5-10 minuten

Stuur bericht
Stuur een e-mail
Op werkdagen antwoord binnen 24-32 uur

Stuur e-mail
Telefonisch contact
Op werkdagen tussen 13:00 - 15:00*

Contact opnemen
*Onze telefonische klantenservice is bereikbaar, maar de beschikbaarheid kan variëren afhankelijk van de drukte op andere kanalen en de capaciteit van ons team. Tijdens piekmomenten of bij beperkte beschikbaarheid kan het voorkomen dat de telefonische klantenservice tijdelijk gesloten is.