Betalen
Op moment dat je niet tevreden bent met je product dan kun je deze aan ons retourneren. Dit kan met elke gewenste vervoerder. De kosten hiervoor zijn voor je eigen rekening. Op moment dat je product defect is (geleverd) betalen wij de verzendkosten. Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij verzorgen dan een retourlabel.
Nee, je kunt niet contact betalen. Je kunt wel kiezen voor achteraf betalen via Klarna.
Je kunt betalen via iDeal, Creditcard, PayPal of via Klarna.
Soms kan het even duren voordat je deze ontvangt, heb je na een uur nog niets binnen check dan voor de zekerheid even je ongewenste e-mail of spam map. Zit die daar ook niet in neem dan even contact met ons op. We kunnen je hem ook handmatig sturen.
Heb je nog vragen?
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00
Stel je vraag via WhatsApp
Gemiddelde reactietijd: 2 uur *
Stel je vraag via E-mail
Gemiddelde reactietijd: 2 werkdagen *
Stel je vraag via Facebook
Gemiddelde reactietijd: 1 – 2 werkdagen *
* De aangegeven reactietijden zijn slechts een indicatie. Het kan zijn dat tijdens drukkere dagen de reactietijd daarom langer kan zijn. Wij vragen je hier rekening mee te houden tijdens je support aanvraag.