Bestellen
Plaats je product in de winkelmand en klik op de grote groene knop “Veilig afrekenen”. Geef je gegevens op of login met je bestaande account. Klik vervolgens op je gewenste betaalmethode. Dat kan bijvoorbeeld met iDeal, Creditcard of via Klarna.
Dit kun je doen door ons te mailen op info@flinqproducts.nl of door onze klantenservice te bellen of appen. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je hem weigeren bij de post bezorger. Je kunt hem ook aannemen en hem vervolgens zelf terugsturen. Hiervoor heb je het retourformulier nodig. Klik hier om het retourformulier te downloaden.
Als je je afleveradres wilt aanpassen dan kan dat alleen op moment dat deze ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. In de DHL app kun je ook het afleveradres aanpassen, echter ligt dat wel aan hoever het pakket zich al in het bezorgproces bevind.
Heb je nog vragen?
Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00
Stel je vraag via WhatsApp
Gemiddelde reactietijd: 2 uur *
Stel je vraag via E-mail
Gemiddelde reactietijd: 2 werkdagen *
Stel je vraag via Facebook
Gemiddelde reactietijd: 1 – 2 werkdagen *
* De aangegeven reactietijden zijn slechts een indicatie. Het kan zijn dat tijdens drukkere dagen de reactietijd daarom langer kan zijn. Wij vragen je hier rekening mee te houden tijdens je support aanvraag.