Bestellen en Betalen

Bestellen en Betalen

Meest gestelde vragen

Hoe werkt iDeal in3?

Voor alle bestellingen boven de 50,00 euro kun je op de afrekenpagina kiezen voor iDeal in3. Je kunt je bestelling dan in 3 gelijke delen betalen. in3 is niet beschikbaar voor tweedekans producten of losse onderdelen.

Meer weten? Klik hier voor alle informatie over iDeal in3.

Wanneer ontvang ik mijn order?

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico, Blokker, Obelink of MediaMarkt?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Wat is de status van mijn order?

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico, Blokker, Obelink of MediaMarkt?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen via iDeal, Creditcard, PayPal of betaal achteraf via Billink.

Ik heb (nog geen) order bevestiging ontvangen?

Soms kan het even duren voordat je deze ontvangt, heb je na een uur nog niets binnen check dan voor de zekerheid even je ongewenste e-mail of spam map. Zit die daar ook niet in neem dan even contact met ons op. We kunnen je hem ook handmatig sturen.

Moet ik betalen voor het terugsturen van mijn pakket?

Op moment dat je niet tevreden bent met je product dan kun je deze aan ons retourneren. Dit kan met elke gewenste vervoerder. De kosten hiervoor zijn voor je eigen rekening. Op moment dat je product defect is (geleverd) betalen wij de verzendkosten. Hiervoor kun je het beste even contact met ons opnemen. Wij verzorgen dan een retourlabel.

Hoe wijzig ik het bezorgadres van mijn bestelling?

Als je je afleveradres wilt aanpassen dan kan dat alleen op moment dat deze ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. In de DHL app kun je ook het afleveradres aanpassen, echter ligt dat wel aan hoever het pakket zich al in het bezorgproces bevind.

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?

Dit kun je doen door ons te mailen op info@flinqproducts.nl of door onze klantenservice te bellen of appen. Is je bestelling al onderweg? Dan kun je hem weigeren bij de post bezorger. Je kunt hem ook aannemen en hem vervolgens zelf terugsturen.

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Plaats je product in de winkelmand en klik op de grote groene knop “Veilig afrekenen”. Geef je gegevens op of login met je bestaande account. Klik vervolgens op je gewenste betaalmethode. Dat kan bijvoorbeeld met iDeal, Creditcard of via Klarna.

Mijn vraag staat er niet tussen

Stuur een Whatsapp bericht
24/7 antwoord binnen 5-10 minuten

Stuur bericht
Stuur een e-mail
Op werkdagen antwoord binnen 24-32 uur

Stuur e-mail
Telefonisch contact
Op werkdagen tussen 13:00 - 15:00*

Contact opnemen
*Onze telefonische klantenservice is bereikbaar, maar de beschikbaarheid kan variëren afhankelijk van de drukte op andere kanalen en de capaciteit van ons team. Tijdens piekmomenten of bij beperkte beschikbaarheid kan het voorkomen dat de telefonische klantenservice tijdelijk gesloten is.