Status Bestelling

Status Bestelling

Meest gestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn order?

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico, Blokker, Obelink of MediaMarkt?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Wat is de status van mijn order?

Heb je je order besteld via flinqproducts.nl, bol.com, Amazon
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Praxis, Brico, Blokker, Obelink of MediaMarkt?
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Heb je je order besteld via Koopjedeal, Telegraaf, Noord-Hollands Dagblad, Dagblad van het Noorden, Leeuwarder Courant, De Limburger, Nieuwsblad (BE), De Standaard (BE), Het Belang van Limburg of het Gazet van Antwerpen (BE)
Klik dan hier om uw order status in te zien.

Het ordernummer vind je in de email welke je gekregen heb na het bestellen. Daarnaast heb je de postcode nodig welke gebruikt is tijdens het bestellen, bijvoorbeeld: 1234AB.

Mijn vraag staat er niet tussen

Stuur een Whatsapp bericht
24/7 antwoord binnen 5-10 minuten

Stuur bericht
Stuur een e-mail
Op werkdagen antwoord binnen 24-32 uur

Stuur e-mail
Telefonisch contact
Op werkdagen tussen 13:00 - 15:00*

Contact opnemen
*Onze telefonische klantenservice is bereikbaar, maar de beschikbaarheid kan variรซren afhankelijk van de drukte op andere kanalen en de capaciteit van ons team. Tijdens piekmomenten of bij beperkte beschikbaarheid kan het voorkomen dat de telefonische klantenservice tijdelijk gesloten is.