Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je hopelijk al je antwoorden op vragen over onze producten en leveringen. Staat jouw antwoord of vraag hier niet tussen, schroom dan niet om contact met ons op te nemen via klantenservice@flinqcommerce.nl!

Als ik vandaag een artikel bestel, heb ik het dan morgen binnen?
Daar doen wij wel ons best voor. In ieder geval moet je het artikel wel voor 16.00 uur op de werkdag hebben besteld! Na 16.00 uur gaat je bestelling mee naar de volgende werkdag.

Ik heb iets besteld maar wil het retourneren, hoe werkt dit?
Niet gebruikte artikelen kunnen binnen 14 dagen worden geretourneerd (bedenktijd) en moeten op eigen kosten worden geretourneerd. Producten die een aantoonbaar defect hebben, vallen onder de 1 jaar garantie en zijn op kosten van FlinQ. Mocht een product binnen 1 jaar defect gaan dan kun je het gratis retourneren. Dit dient uiteraard in de onbeschadigde verpakking geretourneerd te worden. Je kunt hierover ook meer lezen in onze Algemene Voorwaarden. Verzendkosten voor retourzendingen zijn te allen tijden voor eigen rekening van de klant; dus zowel bij het retourneren wegens ongewenste aankoop, als het retourneren in verband met een garantieclaim. Wij nemen alleen retourzendingen aan wanneer deze vooraf gemeld zijn. Pakketjes zonder retourformulier worden niet aangenomen. Klik hier om rechtstreeks naar het retourformulier te gaan. Om de retourprocedure in gang te zetten, neem contact op via klantenservice@flinqcommerce.nl. Na een juist verlopen procedure kun je het geld binnen 14 werkdagen op je rekening verwachten.

Kan ik op rekening betalen?
Nee, dit is niet mogelijk. Wij bieden verschillende betalingsmogelijkheden aan, waar uit je voor dat je gaat afrekenen kunt kiezen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Laat ons het werk doen! Je kunt je pakketje niet bij ons ophalen, maar wij leveren het graag op het door jouw genoemde adres af!

Ik heb mijn pakket niet ontvangen
Vervelend dat dit je is overkomen. Heb je gecontroleerd of het pakket is verstuurd vanuit ons magazijn? Hier heb je normaal gesproken een bevestiging van ontvangen. Ook kun je de status van je bestelling volgen in jouw persoonlijke account. Is je bestelling toch echt niet aangekomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Ik heb geen bevestiging ontvangen
Wanneer je bestelling gelukt is, verschijnt deze in je account. Heb je na een uur nog steeds geen bevestiging gezien? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn orderstatus volgen?
Jazeker. Volg jouw bestelling via het Track&Trace nummer of in je account!
Niet het antwoord op je vraag kunnen vinden?
Neem dan contact met ons op, zodat we zo snel mogelijk je vraag kunnen beantwoorden!

Heb je een klacht?
Als jij niet blij bent, zijn wij ook niet blij. Wij doen daarom onze uiterste best om ons assortiment aantrekkelijk te houden en een goede service te leveren. Is er iets mis gegaan? Neem dan even contact met ons op: wij streven er naar je probleem zo snel en goed mogelijk op te lossen.

€10 euro korting
Schrijf je in op de nieuwsbrief en profiteer van €10 euro korting.
    AANMELDEN
    Ik ga akkoord met de voorwaarden